En Yeniler

Neşelendiren Sözler

Bu güzel sayfamızda sizler için en güzel neşelendiren sözleri hazırladık. Sayfamızdaki komik neşelendiren sözleri facebook, twitter ve whatsapp ile sevdiklerinizle paylaşabilirsiniz.
Sayfa İçeriği: Neşelendiren Sözler Kısa, Neşelendiren Sözler Facebook, Neşelendiren Güzel Sözler, Neşelendiren Sözler 2019, Neşelendiren Sözler Sevgiliye, Neşelendiren Sözler Tumblr
Neşelendiren Sözler

Neşelendiren Sözler

Kafataslarında beyin yerine tilki taşıyan kızlar var.

Aslında içimde çok zeki biri yatıyor, yatıyor işte sorun orada.

Erkekler sadece seks düşünürmüş, yok daha memeler.

Cinlerde kendi arasında size beş harfiler dese hoşunuza gider mi?

Bazı insanlar boş daire gibi. Dayayıp döşeyesim geliyor.

-Anne ben arkadaşlarla sahur yapmaya gidiyorum. +Bu saatte ne sahuru?

Tam karakterin oturacakken sandalyeyi çekmişler sanki.

Metrobüste kavga edin, bağırın, çağırın her şeyi yapın ama osurmayın abi ya.

Sperm gibi adamlar var insan olma ihtimalleri milyonda bir.

Kızı görme engelli diye karşıdan karşıya geçirdim elindeki selfie çubuğuymuş amk.

Kadınların eli niye öpülür? Niye olacak, bükemediğin bileği öpeceksin.

Bir Erzurum atasözü der ki; Olmirse olmir. O da Allah’ın yazısı. Neydah ölah mi?

Koltuk altı spreyi aldım evdeki bütün koltukların altına sıktım oh mis gibi.

Sinirlenince telefonun kabini çıkarıp kabı duvara vuruyorum fakiriz de salak değiliz.

Sen bana bir adım gel ben sana freni patlamış kamyon gibi gelirim.

Ölmeden önce arka sokakların finalini görebilecek miyim onu merak ediyorum.

İçme aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hocadır.

Hepimizin sımsıkı sarılmak istediği birileri vardır. Kiminin boynuna, kiminin boğazına.

Aşkım biz neyiz simdi? +Aşkım dediğine göre bacanak olmalıyız.

Sizi tanımadan sizinle ilgili konuşanlara kızmayın. Çünkü bilirsiniz, köpekler tanımadıklarına havlar.

Bazen o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile gerçekten mutlu olduğumu sanıyorum.

Araba kullanırken sinyal vermeyen kadından şok açıklama; Benim nereye gideceğim kimseyi ilgilendirmez.

Bu sabah otobüsle ise giderken sesli osurdum. 4 kişi donup baktı. Kendimi ‘o ses Türkiye’de’ hissettim.

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yaptım.

Yerlere çöp atmayın yazısını okuduktan sonra çöplerini havaya atmaya başlayan arkadaşı kutluyorum.

Tanımadığım numarayı açmak zorunda kaldığımda kampanya telesekreteriyle karşılaştığıma sevinecek kadar asosyalim.

Her başarılı erkeğin arkasında bir kadın vardır dediler, döndüm baktım kimse yok. Boşa heyecan yaptım.

Devlet, sempatik, akıllı ve güzel kadınlardan, Allah vergisi, diye vergi alacakmış. Kara kara düşünüyorum, nasıl öderim ki.

Sütten ağzı yanan, sütün soğumasını bekler. Olayı büyütmeye gerek yok, yoğurtla da hiçbir alakası yok.

Babam bana sinirlenip ‘cezalısın odana çık’ dedi. Bizim ev tek katlı, üzülmesin diye çatıya çıktım, kiremitten yazıyorum.

Yanıma; Keyfimin kahyasını, paşa gönlümü ve tepemin tasını alarak, burnumun dikine gitmeye bayılıyorum!

Hocam kütüphanedeki romanların yanına müzik aleti koydum. Neden? Çünkü romanlar böyledirler çalgısız yaşayamaz ölürler.

Adam dediğin sadece bir kızla konuşur. +Oğlum ben hiçbir kızla konuşmuyorum. –Hahaha sen adamın dibisin?

Sabah, 10 gün önce tanıştığım kızı aradım evlenmek istiyorum dedim. Bunun için daha çok erken dedi, akşam bir daha arayacağım.

İlkokulda peltek bir arkadaşa okutmuşlardı andımızı. İyi dertler arkadaşlar dedi bize, bir daha da düzelmedi hayatım.

Şifreniz en az 8 harf, 4 rakam, 3 işaret, 1 yön tuşu, 2 roma rakamı, 1 kilo nohut, 800 gr buğday, 1 adet nar. Pardon aşure tarifine geçmişim.

Babamın karşı komşusu hakkındaki yorumu: Bu adam da çok kılıbık. Ben ne zaman balkonu yıkasam, o da çamaşır asıyor!

Sınavdan önce: Bismillahirrahmanirrahim, Subaneke, Allahümme. Sınavdan sonra: Anasını, avradını, soyunu, sopunu, gelmişini geçmişini.

12 yaşındaki yeğenim face durumuna Hala bıraktığın yerdeyim yazmış hemen ablamı aradım Nerede bıraktın bu çocuğu? Diye kızdım.

Kız olmuş 110 kilo, hala facede, twitterda eski sevgilisine laf sokma çabasında. Neymiş, intikam soğuk yenen bir yemekmiş. Bir o kaldı yemediğin, ye onu da ye.

Fakir olduğumuzu ilk kez bana aldıkları ışıklı ayakkabının lambasını söküp, avizeye takmaya çalıştıklarında anlamıştım.

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz. 
Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.

Güzel Sözler

Tümü

Anlamlı SözlerTümü

Aşk SözleriTümü