En Yeniler

Kardeşlik Sözleri

Dostluk kardeşlik adına güzel sözleri bulacağınız bu güzel sayfada sizlere hazırlamış olduğumuz bu kardeşlik sözlerini sevdiklerinizle facebook ya da twitterdan paylaşabilirsiniz.
Sayfa İçeriği: Kardeşlik Sözleri Kısa, Kardeşlik Sözleri 2019, Kardeşlik Sözleri Uzun, Kardeşlik Sözleri Anlamlı, Kardeşlik Sözleri Facebook, Kardeşlik Mesajları Kısa, Kardeşlik Yazıları

En Güzel Kardeşlik Sözleri

En Güzel Kardeşlik Sözleri

Kardeşlik son bulmayan arkadaşlıklardan doğar.

Dost ‘haydi gidiyoruz’ dediğinde ‘nereye?’ diye sormayandır.

Dost diyebilmek. Dost diye bilmek. İkisi çok ayrı…

Yaşamak bir ağaç gibi tek te hür! Bir orman gibi kardeşçesine!

Gerçek dostlar asla bırakmaz. Ne yaparsanız yapın.

İyi hareketler güzel davranışlar kardeşlik bağlarının temellerini atar.

Ey Allah’ın kulları, kardeş olunuz. Buharî, Müslim

Aranızdaki kardeşlik bağını koruyun; çünkü sizin silah ve mühimmatınız budur.

Dostla içilen kahve neşedir. Kahkahalar köpüklerin üzerinde yüzer.

Kardeşlik, düşmesin diye tutmak, kardeşlik, bırakmayacağını bilerek dayanmaktır.

Dostluğun kolları bir yere kadar uzanır, kardeşliğinki kalplere kadar…

Kişi dostuna küser, düşmanına değil. Küsmesi bile ‘sana değer veriyorum’ mesajı taşır.

Müslüman Müslümanın kardeşidir, onu terk ve ihmal etmez. Hadis-i Şerif

Öyle değil işte canım kardeşim! Düşman kör nişancıdır da, dost bilir nerden vuracağını.

Yüzüne bakıp da derdini hissetmeyen dosta, kelimelerin zaten gücü yetmez.

Düştüğünüzde yanınızda olanlara iyi bakın ki kalkınca kimle yürüyeceğinizi iyi bilesiniz.

Kardeşlik sözlerde biten bir cümle değil kalpte atan bir sevgi çemberi olmalıdır.

Bazı arkadaşlar bağımlılık yapıyor görmesen özlüyorsun, konuşmasan eksiklik hissediyorsun.

Bizim esas zenginliğiniz; beraber dua edip beraber amin dediğimiz dostlarımızdır.

Kardeşinle mücadele etme, onunla alay etme, ona verdiğinden sözden dönme. Hadis-i Şerif

Önemli olan kaç yıldır tanıştığımız değil; beraber neler yaptığımız, neler paylaştığımızdır.

Kilometrelerce uzaklıklara gizlenmiş olsa da dostluğumuz aynı gökyüzünü paylaştığımız sürece dostuz!

Onunla dostluğumuzu soranlara şöyle diyorum “Biz birbirimize hapşırmadan; Çok Yaşa!” diyoruz.

En güzel kardeşlikler birbirinin hakkında fesat düşünmeden yaşayan müminlerin arasındaki kardeşliktir.

Din kardeşinin ayıbını örten kimsenin, Allah Teâla dünya ve ahirette kusurunu örter. Hadis-i Şerif

Dost dediğin kardeşim dediğin iki yerde belli olur.Düğünde halaya, cenazede tabuta omuz verdiğinde…

Dost için sırtımı köprü yapmaya hazırım ben; yeter ki temiz kalpleri taşıyan ayaklar geçsin üstümden.

Hiçbiriniz kendi nefsi için istediğini (mü’min) kardeşi için de istemedikçe tam mümin olamaz. Buharî, Müslim

Hani yalan söylemeye başlarsınız ve en iyi arkadaşınız durumu fark edip size katılır ya, paha biçilemez.

Üç şey kardeşlik sevgisini safîleştirir: Selam vermek, mecliste yer vermek, sevdiği isimle onu çağırmak Hz. Ömer

İnsanın içini dökmeden edemediği dakikalar olur. Bir dost, bu dakikalarda erişilmez bir değer kazanır.

Gerçek dost yanlış yaptığında seni uyaran, sonrasında ise koruyan kişidir. Yaptığın yanlışı herkese duyuran değil.

En koyu mavilikleri avucuna, en içten mutlulukları gözlerine, en derin sevgileri kalbine bırakıyordu. Hep mutlu ol.

Dağıldıktan sonra bile aynı yöne gittiğindir dostun. Kardeşler zorunlu arkadaştır, arkadaşlar ise seçilmiş kardeşlerdir.

Mesela ben espri yaptıysam kankam gülmek zorunda. Şakam kötü olsa bile gülmeli. Sonuçta kankam. Ne dersem gülmeli. 

Hani böyle en yakın arkadaşınızla mimiklerinizle konuşursunuz. Sizden başka kimse bir şey anlamaz ya? Çok seviyorum o durumu.

Kimi kardeşin olarak görüyorsan ya ona benze ya da kardeşin gibi gördüğün insanı kendine benzet ki, görenler sizden örnek alsın.

Öyle bir zamandayız ki; hızlıca arkadaş, çabucak dost, hemen sevgili, bir kelimeyle düşman olunuyor, ama kardeş olunmuyor.

Kardeşlik öyle bir denizdir ki dibi bulunmaz, öyle bir sırdır ki, her gönül kaldırmaz, öyle özeldir ki vicdanı olmayan anlamaz!

Kardeşliğin kolları dünyanın bir ucundan bir ucuna kucaklayabilecek kadar uzundur. Gel seni bir kucaklayayım ya? Canım kardeşim benim

Gül kokusu akşamlarda dost hasreti yaşadık belki yeri geldi ayrılıklara ağladık ama kalbimizde yaşattığımız dostluğumuzu asla unutmadık.

Bizim ömrümüzde ırmaklar vardır, sularında hayallerimizi yüzdürdüğümüz. Bizim ömrümüzde dostlarımız vardır, günlerimiz ayrı geçtiğinde üzüldüğümüz.

Güneşe bağlandı korkuyla önce insan. Sonra ateşe, suya… Ay battı su kurudu gün bitti.. Sevgi kardeşlik dostluktu sonsuz olan. Can dostuma.

Yürek umutlara gebe olduğundan beri, kardeşler ayrılıklara yenik düşmedi. Gönlümüz darağacındayken bile, küsüp kardeşlerimizi sevmeyi unutmadık biz!

Dostluk çukurda biriken yağmur suyu değil ki güneş vurunca kurusun. Bizim dostluğumuz deniz misali buharlaşsa da yağmur misali geri döner iyi ki varsın.

Gördüğünüzde size Allah’ı hatırlatan, konuştuğunuzda bilginizi artıran, ilmiyle de size ahreti hatırlatan, sizin için en hayırlı arkadaştır. Hz. Muhammed

Sözler Diyari sayfamızı sizler için hazırladık.Güzel Sözler,Anlamlı Sözler,Aşk Sözleri,Dini Sözler,Özlü Sözler ve Ünlü Sözleri şeklinde derlenmiştir. Bazı sözler de hatalarımız var ise affola ve sizlerde bu hataları görürseniz lütfen bilgi vermekten çekinmeyiniz. 
Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.

Güzel Sözler

Tümü

Anlamlı SözlerTümü

Aşk SözleriTümü