En Yeniler

Komik Sözler

Komik sözler ile komik mesajlar gönderin, etrafınızdaki herkesi güldürün. Komik güzel sözleri okurken bile gülmeye başlayacaksınız doğal olarak ondan sonra paylaşmış olduğunızda çevreınızdaki insanlarda bu güzel mesajlara gülüceklerdir.


♥ Anneme dünya rekorunu kırdım dedim, iyi yapmış oldun sana da bir şey dayanmıyor dedi.

+Anne gidiyorum buralardan… –Giderken çöpü de götür, unutma.

♥ Sen bana bir adım gel, ben sana bir değil, iki değil, üç değil, tam dört kavanoz bal 100 TL.

♥ Osman-ı ahalide terfiy-i temayüz ilim irfan ile olmaz. Ya olacak güçlü iltimas ya olacak madeni haz. Ya da olacak delikle temas.

Gülünç sözler ile çok komik mesajlar gönderebilirsiniz. Bu güzel sözler ile herkesi güldürebilirsiniz.

♥ Ayağa kalktıktan sonrasında ben ne yapacaktım ya diyenler toplansak “bizler niye toplanmıştık ya” deriz bu seferde.

—Benimle çıkar mısın? +Benim sözlüm var. —Benim de yazılım, olsun çalışır geçeriz.

♥ Bir hanımla “İşim var” deyip ne işiniz olduğunuz söylemezseniz. Tebrikler! Artık bir işiniz daha var.

Adamın birinin kafasına selpak düşmüş olmuş neden çünkü onlar halka değil fil.

♥ Tecrübeli satış elemanı arayan mağazalara eski dostlarımın adını veriyorum. Gerçekten satış konusunda çok tecrübeliler.

Ben zor bir insanım ne demek? Üç bilinmeyenli denklem misin, polinom musun, integral misin?

♥ Er ya da geç günahlarınızın bedelini ödeyeceksiniz. Ödeme yaptıysanız bu iletiı dikkate almayın.

Okul madem kapanmış oldun bir daha açılma çok günah valla.

♥ Adam 120 kilo sevgilisine minik kuşum dedikten sonra anlamış oldum ki; aşkın gözü hakkaten kör.

Facebook hesabın var, niye vaziyet güncellemiyorsun dedim. Abi durumum yok dedi, sarıldık ağlaştık.

♥ Dedem eskiden sevgilisine kızınca güvercini duvara fırlatmış, doğal olarak o zamanlar telefon yok…

İçme aşk şarabından acıdır aman dikkat et kızım babası hocadır.

♥ Bir Çin atasözü derki; kakaon hakiri sokomoyu tokaji; anlamı: Ne kadar dönersen dön g.T gene arkadadır.

Hepimiz küçükken saklambaç oynardık ben herkesi bulurdum. -Müge Anlı

♥ Delete tuşuna parfüm sıktım, kokulu silgim oldu.

Kimi zaman kaçmak istiyorum. Sonrasında aklıma müge anlı geliyor. Vazgeçiyorum.

♥ Şimdi ben Mevlüt adında bir çocuğu okula göndersem Mevlüt mü okutmuş olacağım.

Ah kızım ah! Ben ne salağım. Seni ne doktorlar, ne mühendisler istedi de vermedim. Üzülme anneciğim. Ben hepsine verdim.

♥ Babam takdir getir bilgisayarını yenileyeceğim dedi, bende getirdim. Geldi F5′e basıp gitti.

Ayna benim en iyi dostumdur. Ben ağlarken o asla gülmez, aslına bakarsan gülerse altıma sıçarım.

♥ Dün gece seni o kadar aradım ki, soğuk vücuduma dokunmanı o denli istedim ki, yatağa çıplak ve sensiz girmek mecburiyetinde bırakıldım! Neredeydin benim canım pijamalarım?

3 kenarı olana üçgen, 4 kenarı olana dörtgen, götü başı ayrı oynayana da götgen denir.

♥ Türk olmak “tanrı düşmanımın başına bile vermesin” deyip düşmanına yakarış eden tek millet olmaktır.

Küçükken ailemi vejetaryen sanıyordum meğerse fakirmişiz.

♥ Bu ileti özel bir frekansla gönderilmiştir. Zekilerde hafıza kaybı, aptallarda kısa sureli körlük ibnelerde de bir anlık gülümseme yapar!

—Evladım imtihan kâğıdına baktım, yazın okunmuyor. +Kışın okuyun o vakit hocam.

♥ —Bana gitmem için 3 niçin söyleki. Niçin, niçin, niçin.

Ağlıyorum sevgilim, ağlıyorum elimde bıçak ağlıyorum sanma ki senin için ağlıyorum mutfakta soğan doğruyorum.

♥ Beynine oksijen gitsin diye kafasına delik açmak istediğim insanlar var.

Temel ile Dursun Trabzon’da kazı yapıyorlarmış. Kaz ölmüş.

♥ Bir kızın çantasından çıkanlar ile ıssız adada yine yaşam kurabilirsiniz.

Oğlum müjde sana iş buldum! Nasıl iş, büfede yedigün vereceksin.

♥ Güçlü kolları ile beni koltuğa oturttu üstüme abandı eline aldığı devasa aletini ağzıma soktu. Çok canım yandı ve ağzımdan kanlar akıyordu ama çürük dişimi sonunda çekmişti.

Seni görünce gözlerim dolar, kulaklarım mark.

♥ —How old are you? + I am kaç gösteriyorum years old.

5 liralık fıstık alabilir miyim? + doğal olarak buyurun. — Ne kadar? + 5 lira. — Sağ olun iyi günler.

♥ 14 Şubatta ne yapıyorduk lan kurban mı kesiyorduk şeker mi dağıtıyorduk.

Doktora gittim, Ağrı nerede? Dedi. _Doğu Anadolu’da dedim. +Yeminini bozdu, zor firar ettim.

♥ Alt komşu külümüze muhtaç diye tüm sigarayı balkonuna attım. Şimdi kapıyı zorluyorlar.

Kimi zaman o kadar güzel gülüyorum ki, ben bile hakikaten mutlu olduğumu sanıyorum.

♥ Dün senin için ölenler bugün neredeler? +Dün öldüler ya mal.

Zorla güzellik olmaz, estetikle olur.

♥ Türk kızını Mars’a yaşam kanıtı aramaya göndersen “ben niye arıyormuşum önce o arasın” der.

Bebeğinizin altına yapmasını istemiyorsanız çevirin üstüne yapsın.

♥ Sol kulağını kapatırsan sağduyulu olursun.

Sabah uyandığımda alarmın çalmasına daha 2 saatin olduğunu gördüm, luktan uyuyamadım…

♥ Ben bir çocuk, sen bir çocuk, yapmış olduk bir çocukluk, olduk üç çocuk.

Beynimin sayısal için çalışan bölümünde ya tümör var ya oksijen gitmiyor ya da öle bir kısım yok.

♥ Türk olmak; misafirliğe gelen çocuğa ”sen burada kal da bizim oğlumuz ol” anlama gelir.

Dolmuşçu bile “bırakır mısın?” dediğin yerde bırakmıyor. Ayrılığı kabullenmek doğamızda yok.

♥ Görmezden gelmeyi kim bulduysa vallahi billahi mükemmel bir şey yapmış.

Eğer bir gün “çok mutluyum, hayat çok güzel” falan yazarsam, anlayın ki hesabım çalınmıştır.

♥ İyi Geceler’ Diyen Bir Sevgilimiz Olmasa da, ‘Yat Zıbar’ Diyen Bir Annemiz Var Çok Şükür.

Ben seni sevdim diye sen de beni sevmek zorunda değilsin tabi. Ama en azından bir arkadaşını ayarlayabilirdin. Çok kalpsizsin.

♥ Matematik diye ders mi olurmuş bildiğin deterjan markası.

Hanımların kuaförde saç yıkatma olayı çok güzel. Arkaya yaslanıp tadını çıkarı yoyolar. Berber bizim kafamızı lavaboya sokuyor nefes alamıyoruz lan.

♥ Hatayı kendinizde aramayın, Hatay Akdeniz Bölgesindedir.

İlkokulda sıra arkadaşıyla sıraya çizdiği sınır çizgisini teneffüste gizlice büyüten insanoğlu var aramızda biliyorum.

♥ Annem: Ben sana kıyafetlerini katla demedim mi! Ben: Demedin Annem: Demem mi lazım?
Sözler Diyarı
Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.

Güzel Sözler

Tümü

Anlamlı SözlerTümü

Aşk SözleriTümü