En Yeniler

Durum Sözleri Komik

Komik Durum Sözleri
Durum Sözleri Komik, Whatsapp Durum Sözleri Komik, Komik Sözler Durum.


DURUM SÖZLERİ KOMİK


Ağlama Sevgilim Islanıyorum..



Aklımdasın Diyen Balıklar
ömrümsün Diyen Kelebekler Gördüm Ben..



Allah Seni Mutluluk Yağmurları Altında
şemsiyesiz Bıraksın..



Allah’ım çirkinliğimi Vermişin
Şamsımı da Verir misin..



Arabanızı Fazla Yıkamayın
üşütüp Hasta Olabilir..



Artık Her çocuk Zamane çocuğu..



7 Milyar insanın içinden
Seni Sevdiysem Otur Düşün Biraz..



7 Yıllık ilişkide Nedir Ya
Tıpmı Okuyoruz Abi..



Acele işe
çünkü Benim de çişim Geldi..



Ağzı Kapalı Antep Fıstıklarını Bile
çöpe Atıyorum Ben
Kimsenin Tribini çekemem Ben..



Acele Kopyaya öğretmen Karışır..



Adam Olacak çocuk
çocukluk Edipte Büyümez..



Adamın Beynini Kuşa Taksan Uçmaz..



Adamın Biri Komşuya Gitmiş
Hamile Kalmış
çünkü Komşu Kapıya Kadar Geçirmiş..



Aşk Pencere Gibidir
Fazla Açarsan Havanı Alırsın..



Elmalı şeker Gibidir Aşk
şekeri Yersin Sapı Kalır..



Artık Yalan Söyleyeni
Dokuz Köye Muhtar Yapıyorlar..



Aşk Bir Otomobile Benzer
Yedek Parçalar Sürekli Olarak Değişir..



İki tane Kadın Varmış
Hiç Konuşmadan Oturuyorlarmış..



6 Haneli şifreye ismini Giriyorum
Yetersiz Diyor çünkü ismin 5 harfli..



Aşk mı Para mı ¿
Aşk Olsun Tabi ki de Para..



Aşk Sözle Başlar
Dudak ile Beslenir
Dokuz Ay Sonra Baba Diye Seslenir..



Aşkımızı Lekeleme
çamaşır Suları çok Pahalı..



Aşkımızın Suya Düşeceğini Bilseydim
Balık Olurdum..



Aşkın Bu Kadar Ucuz Olduğu ülkede
Alkol Neden Bu Kadar Pahalı..



At Binenin
Ninem Dedemindir..



Ayol Diyen Erkeğin üstüne
Hayırdır Diyen Kızı Salacaksın..



Bakarsan Bağ Olur
Bakmazsan Göremezsin..



Baktın Olmuyor
Daha çok Bak..



Başarıya Giden Yol
Yapım Aşamasındadır Her Zaman..



Bazı şeyler Paradan Daha önemlidir
Mesela Altın..



Bedava Geldiğin Dünyada
Trilyonluk Havan Kime Güzelim..



Bekarlık Canıma Tak Etti Tama
Bende Kız Kulesini Kaçırdım..



Ben Evde Göbek Besliyorum..



Ben Sana Kendine Gel Diyorum
Bana Gel Demiyorum..



Ben Seni Düşünmüyorum Be Kadın
Sen Gelip Benim Aklıma Düşüyorsun..



Benden Elektrik Alamıyormuş
Alamazsın Tabi şartelim Attı..



Beni Türk Kebabcılarına Emanet Edin..



Beyinlerimiz Savaşsın isterdim ama
Görüyorum ki Silahsızsın..



Komik Sözler Durum
Durum Sözleri Komik
Kısa Komik Durum Sözleri
Whatsapp Durum Sözleri Komik
Komik Yazılar Durum
Komik Mesajlar Durum..



Bi Tanısan
öyle Bir Söverdin ki..



Bir Sana Hastayım
Birde Sabah Uykusuna..



Zihin Paraşüt Gibidir
Açılmazsa işe Yaramaz..



Bu Devirde Yabancı Dil Bilmeyene iş Yok..



Bu Gün IQ Testi Yaptırdım
şükür Bir şey çıkmadı..



Bu ne Hal şoför Bey
Süratından Düşen Bin Parça..



Bugün Yine En çok Satanlar Listesinde
insanlar Var..



Büyük Jetona Para Verme
Küçükten Al Besle Büyüt..



Canım Tribe Giriyorum
Telefon çekmeye Bilir..



Çiçekleri Koparmayın
Onları Kökünden Sökün..



Çok Tatlısın Ama Rejimdeyim..
agir-sozler.blogspot.com



Deliyi Adam Edemem Ama
Adamı Deli Ederim..



Dolar Yine Fırlamış
O Ne Fırlamadır Siz Bilmezsiniz..



Dost Kara Günde Karanlığa Karışır..



Dünya Batıyor Lan
Yüzmeyi öğrenelim..



Erkekler 2 ye Ayrılır Maç Yaparlar..



Eskiden Ekmek Aslanın Ağzındaydı
Artık Aslanda Aç..



Geçenlerde Silah şeklinde Cüzdan Aldım
şeytan Doldurur Zaten..



Dün Bi Taksi çevirdim
Halen Dönüyor..



Giden Dönerse
Gelen Kebaptır..



Gittiği için Arkasından üzüleceğim Tek şey
internetim..



Gökten Uyku Yağsa
Benim Kafama Alarm Düşer..



Gökyüzünde Bir Yıldız Olsaydım
ilk Sana Kayardım..



Hakkıdır Paraya Tapan Milletimin istismar..



Bu Aralar Havada Benim Gibi
Ben de Böyle Bir Anda Soğuyorum..



Hayat Bir Tiyatro Dedi
En Zor Rolü Bana Verdiler..



Hayatta Kişisel Neyimiz Oldu ki
Durumumuz Olsun..



İlahi Azrail
Sen insanı öldürürsün..



İnce Bağırsak Duymuyorlar
Kalın Bağırsak Kızıyorlar..



İnsan icat Oldu
Ekoloji Bozuldu..



İnsanlığımı Yitirdim Hükümsüzüm..
www.agir-sozler.blogpot.com



Kafam Rahat Olsun Diyorsan
Altına Yastık Koy..



O Kadar Güldüm ki
Bahçeye Diktiler..



Oda Beni Seviyor
Bende Odayı
Ama Salonda çok Güzel..



Parayla Mutlu Olamayanı da
Gerizekalılığına Veriyorum Artık..



Peşimden Gelme
Bende Kayboldum..



Sen Akıllı Telefonsun
Yere Düşerken Paraşüt Açacaksın..



Sensiz Bir Dakika
60 Saniye Gibi Geliyor Aşkım..



Şarj Aletinden izin Alayım da
Telefon Birazda Bende Kalsın..



Şiddete Karşı Savaş Açın
şiddet Yanlılarını Kurşunlayın..



Kafanı çevirip Durma
Aklından Geçenleri Okuyamıyorum..



Kamyon Tekeri Kadar Kafan Var
Sibop Kadar beyin Yok..



Karayollarında Değil
Senin Kollarında ölmek istiyorum..



Kasap Et Derdinde
Sibel Can Derdinde..



Kendini Bir Bok Sananlar
Aynen Sandığınız Gibisiniz..



Kızın Boyu 1,5 Metre Civarlarında
Birde şemsiye Açmış
Yolda Mantar Yürüyor Sandım..



Kırmızı Işıkta Geçilmez Diye Kim Diyor
Rahmetli Geçerdi..



Kim O Diye Sorduğumda
Ben Diyen Herkese Açarım Kapıyı..



Kim Vurdu ya Gitti
Gelecem Tekrar..



Kumarda Kazanmanın Tek Yolu
Oynamamaktır..



Mevzular Derin Ama
Yüzmeyi Bilmiyorum..



Ne Esrar Ne Efes
Kafam Seninle Güzel Prenses..



Ne Zaman inek Görse Kaçardı
çünkü Ot Kafalıydı..
Yorum yaparken:
1. İçerik konusuyla alakalı olmasına özen gösterin.
2. Aktif link bırakmayın. (Hemen silinir!)
3. Yazım ve dil bilgisi kurallarına uymaya çalışın lütfen. Konu ile ilgili olmayan sorularınız için ise Blogger Yardım veya İletişim sayfalarını kullanınız.

Güzel Sözler

Tümü

Anlamlı SözlerTümü

Aşk SözleriTümü